Jaki jest status mojego zamówienia?
O każdym etapie jesteś informowana mailowo. Tak więc, gdy zaksięgujemy płatność, gdy będziemy realizować Twoje zamówienie, wyślemy czy anulujemy je dostaniesz od nas wiadomość.
Ile trwa realizacja zamówienia?
Zamówienia realizujemy każdego, roboczego dnia (za wyjątkiem produktów, które mają zaznaczony wydłużony czas wysyłki) . Do tego należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez kuriera.
Czy można zwrócić produkt?
Oczywiście. Jako konsument zawierający umowę na odległość, masz 14 dni na zwrot towaru. Towar musi mieć metki oraz nie nosić śladów użytkowania. Do zwrotu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Szczegóły dotyczące zwrotu dostępne są na stronie: https://stylowaciaza.pl/content/6-zwroty
Czy mogę wymienić produkt?
Masz 14 dni na wymianę produktu. Wymiana odbywa się poprzez procedurę zwrotu produktu oraz złożenie zamówienia na nowy produkt.
Jak dobrać rozmiar odzieży ciążowej?
Przy każdym produkcie staramy się zamieszczać tabelę rozmiarów (jeśli producent ją podał). Jeśli potrzebujesz jakiegoś wymiaru, którego nie ma w tabeli, możesz się z nami skontaktować – na pewno pomożemy.
A wybierając rozmiar, kieruj się tym, który teraz nosić. Nie kupuj „na zapas” bo może się okazać, że nie skorzystasz z tego. Materiały w odzieży ciążowej, posiadają elastan lub laycrę, są więc elastyczne i dopasowują się do sylwetki. A ponad to, pamiętaj, że te ubrania możesz nosić również po ciąży!
Czy posiadamy sklep stacjonarny?
Niestety nie. Sprzedaż prowadzimy tylko za pośrednictwem Internetu. Składamy i opłacamy zamówienia tylko za pośrednictwem strony internetowej www.stylowaciaza.pl Istnieje jedynie możliwość odbioru osobistego zamówienia w Legionowie. W tej sprawie prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu: 728 892 932
W jakich godzinach mogę skontaktować się z obsługą sklepu?
Jesteśmy do Państwa dyspozycji codziennie od pon-pt w godz. 9-15, w sobotę w godz. 9-12. W przypadku pytań poza wyznaczonymi godzinami pracy, prosimy o kontakt mailowy.